Σε συνέχεια των μνημάτων για την αναζήτηση λύσης σε αυτό εδώ το bug
Bug #146518 in strigi (Ubuntu): “strigi encoding problem - cannot read i.e. Greek” <https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/strigi/+bug/146518> Oπως είπα και στα προηγούμενα μυνήματα το πρόβλημα δεν είναι μόνο του συγκεκριμένου προγράμματος αλλά εντοπίζετε γενικά στο kde.Εχω αρχίσει αλληλογραφία και με την λίστα μετάφρασης του kde και από τι φένετε το πρόβλημα εντοπίζετε και στο suse όπως μου αναφέρανε.Πιστεύω ότι μένει ένα σωστό και γενικό bug report στο launchpad που να περιγράφει αναλυτικά το πρόβλημα.