για δες τι λέει εδώ:
http://www.cyberciti.biz/faq/ubuntu-linux-openssh-server-installation-and-configuration/

λογικά μάλλον αρκεί να γράψεις:

sudo apt-get install openssh-server

για να σου εγκαταστήσει τον ssh server και να τον ξεκινήσει. δηλαδή κανείς
αυτό και μετά λογικά πρέπει αμέσως να μπορείς να μπεις από άλλο υπολογιστή.
βέβαια θα πρέπει να βάλεις στον άλλο τον ssh client:

sudo apt-get install openssh-client

εννοείτε πως αν θα μπαίνεις μέσω adsl θα πρεπει να ανοιξεις και το
αντίστοιχο port στο router σου (νομίζω το 22 είναι)