Αthanasios Lefteris <[EMAIL PROTECTED]> έγραψε: Μιας και ενδιαφέρθηκαν 4 άτομα
τουλάχιστον [ :-( ], έστειλα το μήνυμα
για την συμμετοχή μας στο συνέδριο κοινοτήτων ελλακ. Θα ξεκινήσω να
φτιάχνω στο wiki την παρουσίαση μας για το συνέδριο. Αν έχετε ιδέες
για το τι θα μπορούσε να περιλαμβάνει η παρουσίαση, θα παρακαλούσα να
τις βάζατε στην σελίδα http://wiki.ubuntu-gr.org/Wiki/Fosscomm .
Επίσης, αν θέλετε να βοηθήσετε με οτιδήποτε, βάλτε το όνομα σας στην
σελίδα και δίπλα τι ενδιαφέρεστε να κάνετε.

Επειδή θα έρθω στην Αθήνα στο συνέδριο μίλησα με τον υπεύθυνο του LTSP για
τα σχολεία και ενθουσιάστηκε. Του είπα να έρθει να μιλήσει για το πρόγραμμα
και ελπίζω να έρθει. Να κάνουμε και μια παρουσίαση για το Edubuntu;
Νομίζω ότι είναι το πιο σημαντικό πράγμα που έχει γίνει για το Ελλακ στην
Ελλάδα και πρέπει να το προωθήσουμε ώστε να γίνει ευρέως γνωστό.

Βάλε άλλα δύο άτομα στην λίστα :) θα γίνουμε πολλοί !
Ασχετο : το ubuntu-gr έχει πάνω από 650 μέλη δεν θα κατέβει κανείς στο
συνέδριο; Δεν υπάρχουν δικαιολογίες εγώ θα ανέβω από την Κρήτη !