Στις 20/2/2008, Nikon F2 <[EMAIL PROTECTED]> έγραψε:

>  Δεν επρόκειτο για υφάκι Κύριε αλλά για  παράκληση.  Συγγνώμην Κύριε
> παντογνώστα.  Nikon.

Δεν είμαι παντογνώστης αλλά όταν έχω κάποια απορία για κάτι, ρωτάω και
ακολουθώ
τις οδηγίες/συμβουλές που μου δίνουν. Έτσι άλλωστε επιβιώνω και στον κόσμο
του Ubuntu.

Όταν δεν γνωρίζεις κάτι πως γίνεται ή κολλάς σε ένα πρόβλημα, ρωτάς,
ακούς/διαβάζεις τι σου
προτείνουν/συμβουλεύουν και τα ακολουθείς κατά γράμμα.

Εσύ αντ' αυτού αγνοούσες αυτά που σου γράφαμε εγώ και οι υπόλοιποι και όποτε
θυμόσουν
έστελνες ένα mail απαιτώντας να διαγραφείς από τη λίστα.

Τουλάχιστον ας έφτιαχνες μια προσπάθεια, να μας ενημέρωνες που κολλάς, να σε
βοηθούσαμε...
Εσύ όμως προτιμούσες να μας αγνοείς και να στέλνεις πάλι mail μετά από
κάποιο διάστημα.

Το έχεις κάνει τουλάχιστον 3-4 φορές και αυτή η ιστορία νομίζω ξεκίνησε πριν
τα Χριστούγεννα...

Τέλος πάντων, δεν θα ξανασχοληθώ με παρόμοια θέματα... έχω πιο χρήσιμα
πράγματα να κάνω.
Άσε που δεν θέλω να ξαναχαρακτηριστώ "κοκκορομάχος". Μου το έχουν κάνει ήδη
μια φορά στη λίστα...

--
10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10