Χαιρετώ τη λίστα.....

Πριν λίγο έπεσε υπ'όψη μου ότι υπάρχουν αυτοκόλλητα Ubuntu.. Δεν μιλάω
για αυτά που σου στέλνουν μαζί με τα cd μέσω της υπηρεσίας shipit, αλλά
για τα μεταλλικά αυτοκόλητα-στικάκια (σαν αυτά που λένε γουιντουζ
certified). Στο διαδίκτυο υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα. Μάλιστα η Ubuntu
είχα κανονίσει κάτι για να μοιραστούν αλλά καθώς φαίνεται έχουν
τελειώσει και όλοι ψάχνουν σαν απεγνωσμένοι να τα βρουν. Πιστέψτε με
είμαι και εγώ ένας από αυτούς τους απεγνωσμένους!! :-)

Μπορεί να κανονίσει τπτ η ελληνική κοινότητα Ubuntu για να προμηθευτούμε
τέτοια αυτοκόλητα;;;

PS: Στο θέμα μου γράφω αυτοκόλητα ubuntu cerified. Στην πραγματικότητα
τα αυτοκόλλητα γράφουν Powered by Ubuntu Li