> Το release είναι προγραμματισμένο για την Πέμπτη 24 Απριλίου, που από
> ότι βλέπω εδώ (http://www.eortologio.gr/data/eortes/eortes_april.htm)
> είναι Μεγάλη Πέμπτη στην Ελλάδα. Εγώ θα βρίσκομαι Αθήνα, οπότε ότι
> κανονιστεί, είμαι μέσα.

Εγώ είμαι Αθήνα.
Ίσως να ήταν καλύτερο να γίνουν 2 τοπικές συναντήσεις, 1 Αθήνα - 1
Θεσσαλονίκη.
Επίσης ίσως να ήταν καλύτερο να βρεθούμε 1 εβδομάδα μετά το release για
να το έχουμε εγκαταστήσει και να μπορούμε να συζητήσουμε εντυπώσεις, θα
πρότεινα μεταξύ Παρασκευή 2 και Κυριακής 4 Μαΐου.
Θα μπορούσαμε να βρεθούμε σε Starbucks Κοραή(;), που έχουν wifi, και
εκτός εργάσιμων ωρών εκτιμώ ότι δεν μαζεύουν πολύ κόσμο.
Ας προτείνει κάποιος που και πότε.
(Ήδη το Σάββατο πέρασα από ΕΜΠ και γνώρισα 2-3 παιδιά...)