On Wed, 2008-03-26 at 16:42 +0000, Achilleas Tsoumitas wrote:

> Εγώ πάντως θα ήθελα να γίνει ένα πιο διαδραστικό event, και όχι μια
> απλή συνάντηση χρηστών του Ubuntu.
καλό ακούγεται, ιδίως το street-event σε εστιασμένο κοινό,
αλλά ας γνωριστούμε πρώτα
τέτοια events χρειάζονται οργάνωση και χρόνο
μην καταλήξουμε με δυσφήμιση αντί για διαφήμιση

> Ένα street event, σε κεντρικό μέρος όπου θα προκαλέσουμε το ενδιαφέρον
> περαστικών, και σε μέρος όπου θα υπάρχουν κυρίως νέοι. Να μοιράσουμε
> cd, και αν είναι εφικτό με ένα laptop και είτε έναν projector ή μια
> οθόνη να δείξουμε live την εγκατάσταση του ubuntu, και την χρήση του
CDs και σελίδες Α4 είναι εύκολο
projector, ρεύμα στο δρόμο, κλπ ίσως είναι ποιο δύσκολο

> Ίσως θα μπορούσαμε να το κάνουμε σε συνεργασία με κάποιο κατάστημα της
> στουρνάρη.
και κατάστημα χλωμό το βλέπω δεδομένης της εξάρτησης από MS και άλλες
μεγάλες εταιρίες, μάλλον θα διστάσουν, αλλά όποιος έχει άκρες ας
ενεργοποιηθεί

> Αν δεν μπορούμε να στήσουμε μηχανήματα και τέτοια, θα μπορούσαμε να
> φέρουμε ένα laptop ή περισσότερα, και να κάνουμε μια μίνι παρουσίαση
> σε όποιον δείχνει ενδιαφέρον, και στο τέλος να του δίνουμε και λινκς
> για να κοιτάξει όταν πάει σπίτι του. Επίσης, θα μπορούσαμε να
> μοιράζουμε απλές κόλλες a4 με τα πλεονεκτήματα του linux
βεβαίως αν κάποιοι μπορούν να βοηθήσουν στα παραπάνω δεν νομίζω να
διστάσουμε,
....αλλά ας ακούσουμε τι έχουν να πουν και οι ποιο "παλιοί" της
κοινότητας (εγώ είμαι <12 μήνες μόνο και απλός χρήστης)
Πάντως ας γνωριστούμε(!) ώστε στα επόμενα releases να είμαστε ποιο
οργανωμένοι, άλλωστε κάποιοι βοηθάνε περισσότερο στα τεχνικά κομμάτια,
κάποιοι στις μεταφράσεις, ας συνεισφέρουμε κάποιοι και στο
marketing-διάδοση του ΕΛΑΚ
Ηλίας