2008/4/4 ΚΙΝΗΣΗ <[EMAIL PROTECTED]>:
> Τι διαδικασία θα πρέπει να κάνει κάποιος για να πάει από την 7,10 στην 8,04;
> μπορεί να την περιγράχει κάποιος;

Στη σελίδα https://wiki.ubuntu.com/HardyHeron/Beta περιγράφει τα νέα
χαρακτηριστικά του Ubuntu 8.04 καθώς και τη διαδικασία αναβάθμισης από
7.10 σε 8.04 (όταν η νέα έκδοση είναι έτοιμη σε 3 περίπου εβδομάδες).

Η αναβάθμιση γίνεται από το γραφικό περιβάλλον, και χρειάζεται γρήγορη
σύνδεση με το διαδίκτυο. Πιστεύω ότι για την πραγματοποίηση, θα γίνει
λήψη γύρω στα 500MB δεδομένα.

Για περισσότερες πληροφορίες, ρώτησε ξανά.

Σίμος