Marios Zindilis wrote:
> Γράφω για ένα πρόβλημα που έχω στα... Windows...
>
> Στο γραφείο έχω έναν Ubuntu/Apache/PHP/MySQL server, ο οποίος τρέχει μια
> php εφαρμογή, η οποία "σερβίρει" ελληνικά στα URLs. Στους υπολογιστές
> που χρησιμοποιούν Firefox σε Ubuntu τα ελληνικά εμφανίζονται κανονικά,
> ενώ στους υπολογιστές με Windows και Firefox/Opera/IE τα ελληνικά στα
> URL εμφανίζονται μόνο στον Opera.
>
> Το πρόβλημα δεν είναι κρίσιμο, μια που το title κάθε σελίδας εμφανίζεται
> και μέσα στην ίδια τη σελίδα. Δεν μπορώ όμως να εντοπίσω σε ποιό επίπεδο
> του software stack είναι το πρόβλημα.

Όταν αναφέρεις ότι δεν εμφανίζει τα ελληνικά, τι εμφανίζει αντί αυτών;
Μήπως εμφανίζει %ce%3d%ce%21 κτλ;

Για Firefox, νομίζω ότι είναι η επιλογή

network.standard-url.encode-utf8

που πρέπει να την κάνεις True.

Η επιλογή αυτή βρίσκεται στη σελίδα about:config (φορτώνεις το URL αυτό
στο Firefox).

Σίμος
http://planet.ellak.gr/