Γεια σε όλους,

Εν όψη της επερχόμενης κυκλοφορίας του Ubuntu 8.04 Hardy Heron και των
Ubuntu Realese Parties που οργανώνονται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη,
μήπως να προσπαθούσαμε να έχουμε έτοιμα την ημερομηνία της κυκλοφορίας
και Ελληνικά CD και DVD covers για να ντύσουμε τα πρώτα CD και DVD που
θα γράψουμε για μοίρασμα και χρήση στα release parties και σε φίλους;

Εγώ δυστυχώς δεν έχω γραφιστικές ικανότητες, αλλά θυμάμαι την πολύ
καλή δουλειά που έχει κάνει ο Σταύρος Τεμερτζίδης
( Δείτε εδώ σχετικό tread
http://www.mail-archive.com/ubuntu-gr@lists.ubuntu.com/msg01370.html )
με τα covers για το 7.10 που βρίσκονται εδώ:
http://wiki.ubuntu-gr.org/Wiki/Community/Marketing/CDArtwork .
Ψάχνοντας λίγο στο Google εντόπισα αυτή τη σελίδα του ubuntu artwork

https://wiki.ubuntu.com/Artwork/Incoming/Hardy/Alternate/DVD_Cover_(Fela_Kuti_Chocolate)

όπου υπάρχουν πολύ όμορφα καλύμματα και ετικέτες για το 8.04 . Δεν
ξέρω αν κάποια από αυτές τις προτάσεις θα είναι και η official. (Δεν
μπόρεσα να εντοπίσω το "official" cover για το 8.04), αλλά αξίζει
πιστεύω τον κόπο να ασχοληθεί κάποιος με τη μετάφραση στα ελληνικά
κάποιας από αυτές, έτσι ώστε να μπορούμε να τυπώνουμε ελληνικά
εξώφυλλα για τα cd μας τις πρώτες μέρες μετά το release. Αν ο Σταύρος
ή κάποιος άλλος με καλλιτεχνική φλέβα έχει όρεξη, ας το αναλάβει :-)

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.