2008/4/10 Stathis <[EMAIL PROTECTED]>:
>  σε εγκατεστημένο σύστημα 7.10 πως μπορώ να βάλω ένα εσωτερικό δίσκο EIDE;
>  Το δίσκο που έχω τώρα τον έχω χωρίσει σε /home (με τα δεδομένα) και σε /
>  και /swap.
>  Αυτό που θα βάλω, θα το αναγνωρισει αμέσως; Χρειάζεται να κάνω κάτι εγώ
>  για να μπεί σαν /home/user2 πχ;
>  Έχω ψιλομπερδευτεί.

Νομίζω θα πρέπει να προσθέσεις απλά μια καταχώρηση στο αρχείο fstab
όπου θα του πεις και που θα γίνετε αυτόματα η προσάρτηση της
κατάτμησης του δίσκου. Αν θα το χρησιμοποιείς αποκλειστικά για το
ubuntu καλό θα είναι να τον διαμορφώσεις και σε ext3 ή κάποιο άλλο
ubuntu φιλικό σύστημα αρχείων :)

Δεν ξέρω αν μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις για να επεκτείνεις τις
υπάρχοντες κατατμήσεις σου. Ξέρει κανείς άλλος να μπορεί να γίνει
αυτό, πχ με lvm ή κάτι άλλο;

--
Αθανάσιος Λευτέρης
http://lefteris.info