φοβάμαι ότι το πρόβλημα που έχει ο Ηλίας δεν έχει να κάνει με την ανωνυμία
των κατατμίσεων.
Από ότι έχω καταλάβει εγώ, το σύστημα που προσαρτεί τους δίσκουs κάτω από το
/media λειτουργεί με τα εξής απλά βήματα:

Συνδεση δίσκου:
1) πάρε το όνομα του δίσκου (label). αν δεν έχει θεώρησε ώς όνομα το "disk"
2) δημιούργησε ενα κατάλογο /media/disk (ή οτιδήποτε άλλο είναι το όνομα
π.χ. /media/MyBook)  Αν υπάρχει ήδη δοκίμασε  το disk-1, disk-2, disk-3 κλπ
μέχρι να βρεις ένα που να μην υπάρχει.
3) κάνε mount το δίσκο στον κατάλογο που έφτιαξες.

Αντίστοιχα η διαδικασία αποσύνδεσης του δίσκου θα είναι:

Αποσύδεση δίσκου:
1) κάνε unmount το δίσκο
2) σβήσε τον κατάλογο που είχες δημιουργήσει κάτω από το /media

Μάλλον για κάποιο λόγο, κατά την αποσύνδεση, δεν γίνεται η διαγραφή του
καταλόγου.
Έτυχε να δω το listing από το /media του Ηλία, και είδα μέσα καταλόγους
disk-1, disk-2, ... μέχρι disk-30! (φυσικά χωρίς να χρησιμοποιούνται) και
ποιος ξέρει που θα είχε φτάσει αργότερα. (Προφανώς ανέβαινε κατά ένα μετά
από κάθε επανεκκίνηση).
Αυτό μοιάζει να είναι bug της 8.04.

Αν αλλάξουμε το label του δίσκου π.χ. σε "MyDisk" το μόνο που θα καταφέρουμε
είναι να έχουμε πάλι το ίδιο πρόβλημα μόνο που αυτή τη φορά θα έχουμε
καταλόγους MyDisk, MyDisk-1, MyDisk-2, κλπ κλπ.

Λογικό δεν ακούγεται?