O/H Giannis Tsakiris έγραψε:
> Γεια σε όλους.
> Από τότε που ξεκίνησα να χρησιμοποιώ το Eclipse στο Ubuntu για την
> ανάπτυξη web εφαρμογών μου τα crashes του Eclipse μου έχουν γίνει
> πλέον ρουτίνα.
> Απο JDK χρησιμοποιώ το 1.6 της Sun όπως μπορείτε να δείτε από τα
> πακέτα που έχω εγκατεστημένα:
>
>     ii  sun-java6-bin
>     6-03-0ubuntu2                        Sun Java(TM) Runtime
>     Environment (JRE) 6 (ar
>     ii  sun-java6-jre
>     6-03-0ubuntu2                        Sun Java(TM) Runtime
>     Environment (JRE) 6 (ar
> [...]
Γιάννη εγώ χρησιμοποιώ το eclipse για εργασίες για το πανεπιστήμιο και
δουλεύω σε αυτό όχι μόνο java αλλά και c++.. Ποτέ δε μου εμφάνισε κάποιο
πρόβλημα όπως αυτό που περιγράφεις...

Θα σου προτείνω κάτι: Το eclipse εγώ το κατέβασα απ' το synaptic(εσύ αν
κατάλαβα καλά το κατέβασες και το εγκατέστησες μόνος σου). Σβήσε αυτό
που έχεις τώρα. Σβήσε και οτιδήποτε έχει σχέση με το jdk και τη java
γενικερα και δοκίμασε να κατεβάσεις αυτά που έχω και εγώ κατεβασμένα απ'
το synaptic και τρέχει άψογα...

Είναι:

sun-java6-jre
sun-java6-bin
sun-java6-plugin

και:

eclipse-source
libswt3.2-gtk-java
eclipse-rcp
eclipse-platform
eclipse-pde
eclipse-jdt
eclipse-cdt(αν ενδιαφέρεσαι και για c++)
eclipse

Αυτά είναι όλα όσα έχω εγκατεστημένα. Δοκίμασε να βάλεις μόνο αυτά...

Επίσης κάτι που είδα μόλις τώρα: Έχει βγει μία έκδοση icedtea-java7.
Είναι νομίζω σε δοκιμαστικό στάδιο ακόμα. Κοίτα μην την έχεις
εγκατεστημένη και κολλάει εκεί το eclipse...