O/H Giorgos Logiotatidis έγραψε:

> Ευχαρίστως να τυπώσω μερικές, αλλά θα είμαι στη θεσσαλονίκη το σάββατο,
> οπότε δεν θα προλάβουμε να κολλήσουμε νωρίτερα, παρά μόνο Κυριακή πρωί.
> Εάν προσφέρεται κανεις να τυπώσει μερικές για να κολλήσει σε επιλεγμένα
> (sic) σημεία μέσα στην εβδομάδα και τυπώνω και εγώ μερικές για το μαγαζί

To θέμα είναι Γιώργο αν θα μας αφήσουν να κολλήσουμε κάποια αφίσα στην
είσοδο του μαγαζιού που να λέει ότι είμαστε στο πάνω μέρος του μαγαζιού.
Για να γίνει αυτό έχω την εντύπωση ότι πρέπει να είναι αρκετά
καλαίσθητη(χωρίς να θέλω να θίξω καμία προσπάθεια, που όλες είναι πολύ
καλές).
Την ερχόμενη Παρασκευή που θα πάω να επιβεβαιώσω την κράτηση θα τους
ρωτήσω αν μπορούμε να κολλήσουμε κατιτίς στην είσοδο...