Και εγώ έστησα ένα Ubunbu Server στο γραφείο που εργάζομαι.
Τον έχω ως file server με μια raid 1 συστοιχία και τον ελέγχω-διαχειρίζομαι
με ssh από τον προσωπικό μου υπολογιστή στο γραφείο.
Εδώ και δύο χρόνια που τον έχω στημένο δουλεύει άψογα χωρίς
το παραμικρό πρόβλημα.

Θέλει φυσικά αρκετή "χειρωνακτική" εργασία με text files για να ρυθμίσεις
πχ το fstab, iptables κλπ.
Στην αρχή δηλαδή θα παιδευτείς μέχρι να μάθεις όλα αυτά που χρειάζονται.
Δεν είναι και τόσο απλά ειδικά για έναν νέο χρήστη.

Όταν τα μάθεις όμως (κράτα οπωσδήποτε σημειώσεις σε κειμενογράφο)
θα μπορείς να στήσεις έναν πλήρη server πχ σαν τον δικό μου σε ~45 λεπτά.

Ξεκίνα εσύ και όπου έχεις πρόβλημα μπορώ να σου δώσω τις ανάλογες
σημειώσεις που έχω. Εάν στήσεις μάλιστα πρώτα το ssh τότε η δομή των
σημειώσεων που έχω είναι για copy-paste.

Στις 22 Απρίλιος 2008 2:24 μμ,ο χρήστης <[EMAIL PROTECTED]> έγραψε:

> Σκέφτομαι να δοκιμάσω να στήσω server ubuntu.
> Χρειάζομαι την γνώμη σας και πιθανότατα βοήθεια
> Ευχαριστώ

10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10