> το δοκίμασα αλλά δεν κανει για rapidshare. χρειάζεται να δει το u/n &
> p/w σου από τα cookies.
> thanks πάντως !

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάποιος συγκεκριμένος download manager.
Το θέμα των cookies δεν έχει να κάνει με τον download manager.
Εγώ προσωπικά δεν ασχολήθηκα με το rapidshare αλλά έχω δει κάτι φίλους
μου windowσάδες (φτου!!!) να χρησιμοποιούν το Download Accelerator Plus.

Ρίξε μια ματιά τι παίζεται με τα cookies. Ίσως στις ρυθμίσεις του firefox
δεν επιτρέπεις
να δημιουργούνται cookies ή να σβήνονται μόλις κλείσεις τον browser...
Εστίασε εκεί το πρόβλημα. δεν νομίζω να φταίει ο download manager.

Παρ' όλα αυτά δοκίμασε επίσης τους παρακάτω download managers που δουλεύουν
άψογα με το flashget του firefox:
-Download for X ή DX4
-Kget (μην σε απασχολεί εάν έχεις Gnome, μια χαρά δουλεύει)

--
10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10