2008/4/23 Konstantinos Ultimate <[EMAIL PROTECTED]>:
> Χαιρετώ τα μέλη του ubuntu-gr.
>  Είμαι φοιτητής στο τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμμέσων στο ΤΕΙ
> Ηρακλείου. Σε συνενόηση με άλλα παιδιά εδώ ετοιμάζουμε το Σύλλογο Ελεύθερου
> και Ανοικτού Λογισμικού στο ΤΕΙ foss.teiher. Έχω στήσει μια πρόχειρη
> ιστοσελίδα σε Mediawiki αλλά από ότι παρατηρώ ο server είναι offline. Είχα
> μιλήσει και με ένα παιδί στη fosscomm και θα ήθελα να σας ζητήσω τη βοήθειά
> σας για να διοργανώσουμε ημερίδα ή κατι ανάλογο event στο ΤΕΙ μοιράζοντας
> κάποια CD, κάνοντας ομιλίες κλπ. Ευχαριστώ προκαταβολικά και "May the source
> [...]

Καλησπέρα,
Δεν ξέρω πόσα άτομα από τη λίστα είναι διαθέσιμα (π.χ. βρίσκονται στο
Ηράκλειο), που θα μπορούσαν να βοηθήσουν.
Αν δεν έχεις πολλές πληροφορίες για τα άτομα που θα μπορούσαν να
παραβρεθούν/κτλ, θα πρότεινα να ετοιμάσεις κάτι ανεπίσημο (informal)
για αρχή. με την έννοια ότι ο καθένας μπορεί να παραβρεθεί και να
ρωτήσει τυπικά πράγματα για το ελεύθερο λογισμικό. Την ίδια στιγμή,
μπορείς να κάνεις επίδειξη με κάποιο μηχάνημα, κτλ. Υποθέτω ότι αυτή
θα είναι μια πρώτη οργανωμένη κίνηση για το ΕΛΛΑΚ στο teiher;

Για όμορφα CD, κτλ, μπορείς να κάνεις αίτηση τώρα στο
shipit.ubuntu.com. Το Ubuntu-gr είναι πολύ πιθανό να πάρει κάποια CD,
αλλά το βλέπω να γίνεται σε 1-2 μήνες.