Στις 27 Απρίλιος 2008 10:08 πμ,ο χρήστης Manolis Christodoulou <
[EMAIL PROTECTED]> έγραψε:

> Για όσους έχουν εισέλθει στο ροζ κόσμο της NVidia και θέλουν να ξαναγίνουν
> άντρες :-) ...
>
> Κατεβάζουμε τους drivers της nvidia απ'το σάιτ της.
>
> Πατάμε Ctrl-Alt-F1 και κάνουμε login,
> γράφουμε sudo -i και δίνουμε κωδικό,
> γράφουμε apt-get install libc-dev,
> γράφουμε apt-get remove nvidia-glx-new
> γράφουμε reboot
>
> μέχρι εδώ έχουμε απεγκαταστήσει τους drivers που δίνει το Ubuntu και
> έχουμε προετειμάσει το σύστημα για τα υπόλοιπα.
>
> Μετά το reboot θα βγει ένα παράθυρο σχετικό με τη χαμηλή ανάλυση της
> [...]

Και για όσους θέλουν να κάνουν την παραπάνω διαδικασία πιο αυτοματοποιημένη
μέσα από ενα προγραμματάκι υπάρχει το envy
http://www.albertomilone.com/nvidia_scripts1.html. Από ότι λέει υπάρχει
(πια) και στο universe repository του ubuntu (8.04).Έχω να παρακολουθήσω
καιρό την εξέλιξη - δεν χρησιμοποιώ πια beryl-compiz με το desktop με nvidia
- αλλά πριν καιρό ήταν αξιόπιστη και γρήγορη λύση.

Καλό Πάσχα
Ηλίας