O/H Manolis Christodoulou έγραψε:

> Το σύστημα αρχείων ενός εξωτερικού δίσκου είναι μια ερώτηση χωρίς
> σωστή απάντηση. Και αυτό γιατί τα συστήματα αρχείων που χρησιμοποιούμε
> NTFS, EXT2/3, ZFS, RaiserFS (καλή του ώρα...) σχεδιάστηκαν εξ'αρχής
> για εσωτερικούς δίσκους.
>
> Πχ στον εξωτερικό δίσκο σπανίως χρειαζόμαστε journaling FS, και
> properties όπως owner και τα συμπαραμαρτούμενα. Μια λύση θα ήταν το
> FAT32 αλλά δεν ξέρω τι περιορισμούς έχει σε μεγάλους δίσκους, μπορεί
> κανείς να μας διαφωτίσει;

> Checked by AVG.
> 6:27 PM

Το κακό με το fat32 είναι ο περιορισμός στο μέγεθος των αρχείων, κάτω
από 4GB. Ένα dvd .iso διανομής να κατεβάσεις δε θα μπορείς να το
φυλάξεις σε δίσκο που είναι σε fat32. Εγώ αναγκαστικά τα κόβω και τα
ξαναδένω με το cat. Το ntfs είναι πια επαρκώς χρησιμοποιήσιμο,απλώς όταν
θα βγάζετε το δίσκο από υπολογιστή με Windows, πάντα να το κάνετε με το
Safe Remove, αλλιώς μετά θέλει forced mount στο Ubuntu και τρέχα γύρευε.

Για μένα η απάντηση είναι το ntfs για εξωτερικούς δίσκους. Ο fs-driver
που βλέπει τα ext3 μέσα από τα Windows, αφήνει ένα δίσκο-φάντασμα στο My
Computer όταν γίνει ο δίσκος safe-remove και είναι αντιαισθητικό
(τεχνικά δεν τρέχει τίποτα...).

Μάριος