Είναι η δεύτερη φορά που μου συμβαίνει, μετά το 8.04, για αυτό και το ρωτώ:

Μετά από μερικές εναλλαγές χρήστη στη διάρκεια της ημέρας, δεν είναι δυνατή η εναλλαγή των δύο χρηστών (εμένα και της γυναίκας μου) στον υπολογιστή, αν πάμε με τον "εύκολο" τρόπο, δηλ. πάνω δεξιά, στην μπάρα εφαρμογών, εκεί που είναι τα ονόματα των χρηστών. Δηλ. θα κάνουμε κλικ στον έτερο χρήστη και η οθόνη μένει ως έχει.

Η εναλλαγή είναι δυνατό να γίνει μόνο με το κουμπί του κλεισίματος και την επιλογή "αλλαγή χρήστη".

Δεν καταλαβαίνω τι έχει συμβεί.