O/H Yiannis έγραψε:

> Μόλις εγκατέστησα τους drivers για την NVIDIA το GoogleEarth λειτουργεί
> μια χαρά. Τελος πάντων τα προβλήματα λύνονται θάλεγε κανείς με ανεξήγητο
> τρόπο για μένα αλλά τέλος καλό όλα καλά.

Το σφάλμα της μορφής

Error activating XKB configuration.
It can happen under various circumstances:
- a bug in libxklavier library
- a bug in X server (xkbcomp, xmodmap utilities)
- X server with incompatible libxkbfile implementation

είναι γενικά παροδικό, και μια επανεκκίνηση το διορθώνει.
Πάντως, στο σφάλμα αυτό αναφέρει δύο εντολές που μπορείς να εκτελέσεις για να
λάβεις περισσότερες πληροφορίες για τις ρυθμίσεις σου, και να στείλεις σε μια
λίστα όπως εδώ για να προσπαθήσουμε να βρούμε το λάθος.
Οι εντολές αυτές ήταν

If you report this situation as a bug, please include:
- The result of  xprop -root | grep XKB
- The result of  gconftool-2 -R /desktop/gnome/peripherals/keyboard/kb

Μπορείς να «προκαλέσεις» το σφάλμα αυτό όταν βάζεις/βγάζεις διατάξεις
πληκτρολογίου. Αυτό το διάστημα γίνεται δουλειά πάνω στο XKB (ρυθμίσεις
πληκτρολογίου για διάφορες γλώσσες στο X.Org), και κατά πάσα πιθανότητα τα
πράγματα θα είναι ακόμα καλύτερα στις επόμενες εκδόσεις.

Το GoogleEarth δε θα έπρεπε να ζητάει τη Bitstream Vera διότι υπάρχει στο
σύστημά σου η DejaVu, που είναι υπερσύνολο της πρώτης. Είναι κάτι που πρέπει να
διορθώσουν στον κώδικα του Google Earth.

Για εγκατάσταση γραμματοσειρών, μπορείς να κάνεις μια αναζήτηση στο
Google με  ubuntu install fonts, και θα βρεις πολλές οδηγίες.

Σίμος