Είχα ακολουθήσει και πριν αυτές τις οδηγίες, αλλά δεν έτρεχε. Τελικά
αφού έκανα include με pkg-config --cflags gtkmm-2.4 , όλα πήγαν καλά.
Ευχαριστώ παρα πολύ, γιατί είχα αγανακτήσει πια. Το είχα δοκιμάσει σε 4
υπολογιστές και σε όλα τους  είχε το ίδιο πρόβλημα. Τελικά μάλλον το
anjuta δεν κάνει αυτόματο include και πρέπει να το κάνουμε εμείς
χειροκίνιτα με το pkg-config.

O/H Simos Xenitellis έγραψε: