O/H Theodoros Karantias έγραψε:
> αυτο το διαβασατε?
> http://www.edubuntu.org/news/macedonia-schools
> και στο full story της υποθεσης η "Macedonia", περιγραφεται σαν
> "Republic of Macedonia":
> http://www.ubuntu.com/news/macedonia-school-computers
> μηπως θα 'πρεπε να κανουμε και εμεις κατι για ολα αυτα τα "Macedonia"
> που βλεπουμε μπροστα μας, μεσα σε καθε διανομη linux (οχι οτι οι αλλες
> πανε πισω, οπως και η microsoft  το ιδιο...).
> αυτο το διαβασατε?
> http://www.edubuntu.org/news/macedonia-schools
> και στο full story της υποθεσης η "Macedonia", περιγραφεται σαν
> [...]
Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να διαδώσουμε το Linux στη Μακεδονία.
Είναι σημαντικό να κάνουμε κάτι θετικό (π.χ. προώθηση του ελεύθερου
λογισμικού) αντί να αναλάβουμε το έργο που παραδοσιακά κάνουν οι πολιτικοί.

Την Κυριακή έγινε μια συνάντηση χρηστών Linux στη Θεσσαλονίκη. Δεν ξέρω
αν είχες την ευκαιρία να παραβρεθείς. Τέτοιες συναντήσεις είναι θετικές
για την προώθηση του ελεύθερου λογισμικού.

Υπάρχουν ένα σωρό σχολεία, δημόσιες υπηρεσίες, μικρομεσαίες επιχειρήσεις
στη Μακεδονία και την υπόλοιπη Βόρεια Ελλάδα που θα μπορούσαν να
μεταβούν στο ελεύθερο λογισμικό.

Κατά τα άλλα, το θέμα με την ονομασία είναι εκτός αντικειμένου της
λίστας ubuntu-gr, και θα παρακαλέσω να σταματήσει η συζήτηση.