Καλημέρα,

δυστυχως αν και δεν μπορώ να ικανοποιήσω όλες τις προυποθέσεις που θέτεις το
παρακατω πιστευω θα σε βοηθήσει.

Το κλειδι για να δουλέψει η samba ειναι να ορισεις εναν κωδικο πρόσβασης.
Δεν ξέρω αν γίνεται μεσω του smb4k αλλα στην κονσολα είναι πολυ απλό:

sudo smbpasswd -A username

(πρόσεχε τα κενα)

όπου username είναι καλό να είναι  το όνομα χρήστη που έχεις ήδη στο ubuntu.
Αφού εκτελέσεις αυτήν την εντολή θα σου ζητησει μία φορά τον κωδικο root και
μετα απο αυτό θα σου ζητησει δύο φορες να ορίσεις εναν κωδικο πρόσβασης για
την samba.

(συμβουλή: όταν πληκτρολογούμε κωδικούς στην κονσόλα δεν φαινονται ουτε
αστεράκια ούτε τίποτα, εχε εμπιστοσύνη ομως ... πληκτρολόγησε ότι κωδικό θες
και πατα απλώς enter)

αφου εκτελεσεις αυτην την εντολή μπορεις για καλό και για κακο να κανεις
restart την samba με:

sudo /etc/init.d/samba restart

και είσαι έτοιμος. Δόκίμασε να κανεις login από τον υπολογιστή Α δίνοντας το
username και password που μόλις όρισες.

Φιλικά

Κωστας

Υ.Γ. η κονσόλα είναι εκεί για να μας βοηθά κι όχι για να μας τρομάζει.