On Wed, 2008-05-07 at 19:29 +0300, Marios Zindilis wrote:
> O/H rizitis έγραψε:

> Θα σου απαντήσω εκ πείρας και για Dell και για Acer. Πριν μερικούς μήνες
> πήρα ένα Dell Inspiron που είναι οι πρόγονοι των Vostro. Πιο πρόσφατα το
> χάρισα το Dell στην αδερφή μου μια που πήρε το πτυχίο της και πήρα Acer
> Inspiron 7520G με πολύ παρόμοια χαρακτηριστικά με το δικό σου.
>
> Συνοπτικά έχω να πω ότι έχω ραγίσει τον τοίχο από τις κουτουλιές που
> έδωσα το Dell. Το ACER με έχει αφήσει τόσο δυσαρεστημένο που δε μου
> κάνει ψυχή να το ανάψω. Μιλάω για πολύ κατώτερη ποιότητα κατασκευής και
> [...]

Ένας φίλος μου αγόρασε πριν από μερικούς μήνες ένα Dell Vostro. Του
εγκατέστησα την 64-μπιτη 7.10. Αν θυμάμαι καλά δεν συνάντησα κανένα
σοβαρό πρόβλημα κατά την εγκατάσταση.

Για το Acer: δεν μπορώ να κρίνω το συγκεκριμένο μοντέλο. Ως κάτοχος όμως
ενός φορητού Acer στο παρελθόν γνωρίζω ότι η ποιότητα κατασκευής του
ήταν χαμηλή.

Μάλλον ο Dell είναι καλύτερη επιλογή χωρίς να αποκλείεται βέβαια το
συγκεκριμένο μοντέλο της Acer να δουλεύει άψογα.

Ίσως κάποιος άλλος να γνωρίζει περισσότερα.

Νίκος
--
Nikos Alexandris