καλό ακούγεται αλλά ίσως μια προσεγμένη ταινία μικρού μήκους (π.χ 30 λεπτά)
σε VCD που να κάνει μια εντυπωσιακή επίδειξη των δυνατοτήτων με βίντεο,
αφήγηση, καρτέλες κλπ θα είχε μεγαλύτερη απήχηση στον κόσμο. Και φυσικά να
γίνεται και σύγκριση με τα λειτουργικά της microsoft για να καταλαβαίνει και
ο κόσμος τι κερδίζει με το ένα και τι χάνει με το άλλο.