νομίζω ότι το "πρόβλημα" είναι ότι κατά την αντιγραφή των αρχείων διατηρεί
όλα τα permissions, και αν το file system αφετηρίας είναι read-only (άρα και
τα αρχεία/φάκελοι έχουν permsission r-x) θα αντιγραφούν με read-only
permissions και στο κανονικό (writable) file system.
Αν δεν κάνω λάθος αυτό δεν ίσχυε στις προηγούμενες εκδόσεις του Ubuntu.
Δε ξέρω κατά πόσο είναι bug αυτό ή θέμα σχεδίασης. (δεν υπάρχει
αντικειμενικά "σωστή" συμπεριφορά, στο αν θα πρέπει να διατηρήσει το
read-only ή οχι, είναι κάτι που πρέπει να αποφασιστεί αυθαίρετα).