Με αφορμή προηγούμενη ερώτηση μου σχετικά με τρόπους ανταλλαγής
αρχείων σε περιβάλλον σπιτιού/γραφείου.

Έχω το εξής λίγο διαφορετικό σενάριο: Είμαι με έναν φίλο (ή και
περισσότερους) για καφέ με τα ubuntu λάπτοπ μας μαζί. Wifi access
point δεν υπάρχει στην περιοχή. Επίσης δεν έχουμε μαζί usb disks κτλ.
Πως θα μπορούσα να ανταλλάξω αρχεία μαζί του μέσω wifi; Περισσότερο
ψάχνω για κάτι σαν το
http://video.google.com/videoplay?docid=3768442676796881783&q=source:010861599540151637705&hl=el
αλλά και λίγο πιο πολύπλοκες λύσεις μου κάνουν :) Με λίγα λόγια, δεν
θέλω να έχω τελειώσει τον καφέ μου και ακόμα να προσπαθώ να ρυθμίσω το
samba ή κάτι άλλο ;) Κάποιος με παρόμοιες ανάγκες που το έχει ψάξει;

--
Αθανάσιος Λευτέρης
http://lefteris.info