Καινουργιάκης Γιώργος wrote:

>     Κρατικη πιστοποιηση?
>     Αφηνουν τα συμφεροντα να κανουν κατι
>     τετοιο.Εδω βλεπεις οτι καθε μερα
>     ταζουν και παλι σε ιδιωτες τα δινουν ολα.
>
>     Εχω ακουσει πολλες φορες τον πατερα μου να
>     μιλα για αυτο το θεμα.Στο
>     παρελθον νομιζω οτι ειχαν κανει μια τετοια
>     κινηση.Ειχαν ζητησει απο το
>     κρατος,οργανωμενα,σχολες πληροφορικης να
>     κανουν μια τετοια πιστοποιηση
>     οπου τα θεματα και την υλη θα την καθοριζαν
>     απο
>      κοινου.
>     Ομως αυτοι το ειπαν αυτοι το ακουσαν.Ξερεις
>     πως ειναι αυτα τα πραγματα
> [...]
OpenECDL απο το ΠΑΜΑΚ;
Αυτο πρωτη φορα το ακουω.Και θα ηθελα να μαθω πολλα περισσοτερα.Επειδη
καθε Σαββατοκυριακο ειμαι Θεσσαλονικη θα ηθελα να συναντηθω με καποια
παιδια που μενουν εκει.Δεν ειναι αναγκη να γινει ολοκληρη συναντηση για
να ανταλαξω δυο κουβεντες με καποιον απο εσας.Ενας καφες ειναι αρκετος.

Η απογοητευση πηγαζει απο το ολο συστημα.Απο τον τροπο που σε αναγκαζουν
να διδαξεις το αντικειμενο μεχρι το πως εξεταζετε.
Οταν καποιος πελατης ερχετε την πρωτη του μηνα και κυνηγαει την
προκηρυξη που ληγει της 25 τοτε μου βαζει τα δυο ποδια σε ενα παπουτσι
να του μαθω 3 ενοτητες.
Ας μου πει καποιος τι ακριβως θα τους μεινει στο τελος.Εγω δεν εχω
προβλημα.Τα ξερω και μπορω να του τα πω και σε ενα 8ωρο αλλα αυτος θα τα
μαθει;
Αναγκαζομαι λοιπον να βγαζω στανταρ ερωτησεις και εχει καταντησει σαν να
πας να δωσεις σηματα για διπλωμα οδηγησης.

Αυτο ειναι που με απογοητευει και με νευριαζει.Γιατι ολα τα περναμε
τελειως επιφανειακα.Τιποτα δεν εχει ουσια.Και εγω δεν ειχα ονειρευτει
αυτο οταν ειχα πει θα ακολουθησω τον κλαδο της πληροφορικης.

Τελος παντων πονεμενες ιστοριες.