Όλα καλά με τα Upgrades , άλλα η γνώμη μου είναι να κάνεις πρώτα boot με
live cd/dvd και να δοκιμάσεις λειτουργεί έτσι , αν ναι τότε κάνε καθαρή
εγκατάσταση , το φάκελο του user μπορεί   να το μετονομασθεί  σε
old-home και στην εγκατάσταση να μην κάνεις format σε κατάτμηση που
είναι , αν βέβαια είναι σε ξεχωριστή κατάτμηση,  αν όχι τότε μεταφορά σε
άλλο δίσκο όπου θα έχεις μόνο δεδομένα και τίποτα άλλο .

O/H Giannis Tsakiris έγραψε: