Υπολόγισε και για μένα 10 κομμάτια (αν κάνει περίπου 1,5 ευρώ
+ταχυδρομικά).
Τα λεφτά μπορούμε να τα βάλουμε σε κάποιο λογαριασμό του παιδιού
αναγράφοντας όνομα καταθέτη και αριθμό τεμαχίων, με internet banking
είναι πανεύκολο.
Αποστολή σε φάκελο χωρίς πολύ συσκευασία σαν απλό γράμμα (όχι δέμα ή
συστημένο) είναι απλή και φτηνή.
Στείλε IBAN λογαριασμού και ποσό να στείλουμε διευθύνσεις.
Ηλίας
Αθήνα