[...]

On Wed, 2008-05-28 at 08:21 +0300, Manolis Kiagias wrote:
> Ένα σημαντικό θέμα που πρέπει να έχεις υπόψη σου είναι το ακόλουθο:
>
> Δεν είναι θέμα αν η άδεια είναι "αποδεκτή" από τα δικαστήρια. Η GPL
> δεν
> είναι περιοριστική άδεια: αντίθετα σε απελευθερώνει από τις σε άλλη
> περίπτωση νόμιμες υποχρεώσεις σου. Οι υποχρεώσεις σου αυτές
> στηρίζονται
> κυρίως στην τήρηση του νόμου περί πνευματικών δικαιωμάτων. Ο νόμος
> αυτός
> δεν διαφέρει ιδιαίτερα από χώρα σε χώρα, και είναι ο ίδιος που
> εμποδίζει
> [...]

Μανώλη και φίλοι του Ubuntu,

ένας φίλος μου περιέγραψε το εξής: έκανε μια εργασία και την παρουσίασε
στο διαδίκτυο υπό μορφή μιας αφίσας. Η αφίσα έφερε το όνομά του, την
ηλεκτρονική του διεύθυνση και τα στοιχεία του πανεπιστημίου στο οποίο
εργάζεται/σπουδάζει.

Μετά από λίγο καιρό κάποιοι φίλοι του τον ενημέρωσαν ότι κατά πάσα
πιθανότητα τα στοιχεία της αφίσας (κάποια στατιστικά) τα χρησιμοποίησαν
κάποιοι για λογαριασμό τους χωρίς να αναφέρουν τίποτα.

Ένα τέτοιο περιστατικό είχα κατά νου όταν έγραψα τα περί "κλοπής".

Τι κάνει κανείς σε αυτή την περίπτωση;

Ευχαριστώ,

Νίκος

Υ.Γ. Ο φίλος μου δεν έκανε τίποτα. Απλά το άφησε.