Nikos Alexandris-2 wrote:

> Ενημερωτικά,
>
> εγώ έχω χάσει το compiz με τον κλειστό οδηγό 8.5 και όσο και να προσπαθώ
> δεν τα καταφαίρνω να το ενεργοποιήσω (βλέπω μια λευκή εικόνα και η
> εντολή fglrxinfo μου δείχνει μόνο mesa drivers). Έχει όμως πολύ καλή
> λειτουργία ο νέος οδηγός σε ό,τι αφορά στις αλλαγές της ανάλυσης σε
> εξωτερική οθόνη (κάτι που ήταν προβληματικό με τον οδηγό 8.4)
>
> Λίγο υπομονή θέλει και θα γίνει και αυτό αργά ή γρήγορα.
>
> Νίκος

τελικα ξαναγυρισα στους mesa και εγω, προφανως οι κλειστοι δεν τα πανε καλα
με το λαπτοπ μου:)
εχω βαλει μια εκδοση του compiz -git και μπορω να πω οτι και σταθερο ειναι
και πολυ γρηγορο το fuzion μου κολαγε και κρασαρε συχνα. Απλα δεν μπορω να
εχω εξωτερικη οθονη(το elisa δουλεψε τελικα)
σιγα σιγα
Σταθης