Stathis wrote:
> Τέθηκε το ερώτημα ότι φαίνεται το Ubuntu ότι είναι η πιο διαδεδομένη
> διανομή στον κόσμο. Έστω ότι σε λίγα χρόνια θα είναι στα περισσότερα
> μηχανάκια. Δεν θα έχει έτσι το μονοπώλειο (βλέπε Microsoft);

Βασικά η Canonical δεν θα είχε την δυνατότητα να αλλάξει την άδεια ακόμα
και αν το ήθελε, καθώς η πλειοψηφία του κώδικα στο Ubuntu δεν της ανήκει.

Τώρα για χάρη της συζήτησης: Στην περίπτωση ο κώδικας του Ubuntu ήταν
ιδιοκτησία της Canonical και αποφάσιζε να αλλάξει την άδεια από ανοικτό
λογισμικό σε κλειστό, ο καθένας θα μπορούσε να κάνει fork και να
συνεχίσει να εξελίσσει την τελευταία έκδοση του κώδικα υπό την υπάρχουσα
άδεια. Κάτι παρόμοιο έγινε με το XFree86 και μας προέκυψε το fork του
X.org Foundation (αν και δεν θυμάμαι τι αλλαγή ακριβώς ήθελε να κάνει το
XFree86 στην άδεια, νομίζω κάποιο clause που ήταν ασύμβατο με την GPL).

hth,

Manos

--
Manos Batsis, Chief Technologist
          __    _

Tel: +30 210 2851517
Mob: +30 694 8376942

http://www.abiss.gr

I think KITT was a Cylon. Maybe Devon is the 13th model.