On Tue, 2008-06-17 at 13:30 +0300, Athanasios Lefteris wrote:
> Φόρμα επικοινωνίας στο http://ktimatologio.gr/Epikoinonia_Page.aspx

Ευχαριστώ για το μήνυμα αυτό.

Είναι ζήτημα που μάλλον μας αφορά όλους. Δεν μου προξενεί εντύπωση η
κατάσταση αυτή. Όποιος ανατρέξει στο διαδίκτυο και αναζητήσει
γεωγραφικές ή πιο σωστά, γεωγραφικά σημασμένες πληροφορίες, θα
ανακαλύψει πολλές "ξεχασμένες" σελίδες. Η δε αναφορά για ανοιχτού κώδικα
λογισμικό είναι ανύπαρκτη.

Ας κάνουμε μια προσπάθεια με το να στείλουμε τα σχόλιά μας/την επιθυμία
μας να είναι προσβάσιμη η υπηρεσία αυτή από όσο το δυνατόν
περισσότερους. Κάποτε συμβαίνει απλά να μην είναι ενήμεροι κάποιοι για
τις εναλλακτικές (firefox, opera, galeon, konqueror). Είμαι της γνώμης
ότι τα προσωπικά σχόλια έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα από ένα τυποποιημένο
κείμενο-επιστολή.

Νίκος