Το καταλαβαίνω  το πρόβλημα που υπάρχει , άλλα δεν συμφωνώ  απόλυτα .

Είναι πολύ σταθερό   και γρήγορο η όχι εξαρτάται από τον χρήστη συνήθως
, αν θέλεις compiz και διαφορά τέτοια όμορφα πραγματάκια τότε θα πρέπει
να κάνεις κάτι παραπάνω ώστε να είναι πιο γρηγορώ από ότι είναι ,
διαφορά είναι ότι μπορείς να κάνεις παρέμβασις και σχετικά εύκολο είναι .

Εδώ έχω   http://www.ubuntu-unleashed.com/

βρει μερικά κολπάκια που μπορείς να κάνεις με startup (swappiness , hard
disk and others )

Ρίξτε μια μάτια και δοκιμάστε μερικά από αυτά .

Υ.Γ. ΠΑΝΤΑ ΚΑΝΤΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ ΠΡΙΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ , or comment line and add new .

O/H Pavlos Ponos έγραψε: