O/H Pavlos Ponos έγραψε:
> Καλησπέρα..
>
> Νομίζω ότι το αγαπημένο μου λειτουργικό έχει βαλθεί να μου αλλάξει τη
> γνώμη που έχω για τη σταθερότητα του.
> Τα προβλήματα είναι πολλά που αντιμετωπίζω με την 8.04.. Θα αναφέρω 2-3
> αν και ο λόγος του e-mail είναι άλλος: Κολλάει ο firefox σε καθημερινό
> επίπεδο, πρόβλημα με τον ήχο όπου σταματάει ξαφνικά, μαύρη οθόνη ξαφνικά
> και επανεκκίνηση του Η/Υ χωρίς να κάνω τίποτα εγώ. Πράγματα που τα
> συναντάνε φίλοι μου στα "παράθυρα"..
>
> Πάμε όμως στο πρόβλημα που αντιμετωπίζω απ' την Τετάρτη όταν και
> [...]

Νομίζω ότι τα προβλήματα που έχεις δεν οφείλονται στο λειτουργικό. Ομως
όπως όλα τα πρόβλημα στα pc βγαίνει πάντα μαζί με κάτι άσχετο ισα ίσα
για νας μας μπερδέψει :P
Aρχικά το πρόβλημα με τον ήχο και τον firefox είναι γνωστό bug του
pulseaudio και η το ανέχεσε η αλλάζεις τα πάντα σε alsa από τις
ρυθμίσεις του ήχου.(αυτό είναι το άσχετο πρόβλημα)
Για το restart που αναφέρεις δεν είναι με τίποτα του λειτουργικού. Εχω
ζήσει άπειρα kernel crash από την εποχή του dapper και ποτέ μα ποτέ δεν
έκανε restart το μηχάνημα. Το restart σε ένα pc από μόνο του έχει δύο
αιτιες. Η πρώτη και η πιο συχνή είναι η αύξηση της θερμοκρασίας στην
cpu. Oλες οι μητρικές έχουν ένα όριο ασφαλείας για την θερμοκρασία του
επεξεργαστή που αν ξεπεραστεί τότε γίνετε αυτόματα restart. Η δεύτερη
και η πιο σπάνια είναι η τροφοδοσία. Ενα κακό τροφοδοτικό μπορεί εύκολα
να προκαλέσει ενα restart στο pc.
Οσο για την αργή εκκίνηση κάνε ότι σου είπαν για να δούμε σε πιό σημείο
κολάει.
Τα προβλήματα στο linux έχουν πάντα αιτία και δεν γίνονται τυχαία..