Από τη διεύθυνση www.screenlets.org/index.php/Download κατεβάστε την
τελευταία έκδοση των screenlets για Debian Linux που την συγκεκριμένη
χρονική περίοδο είναι η v0.1.2. Μετά από την διεύθυνση
http://code.google.com/p/eortologio/ κατεβάστε το εορτολόγιο.
1)Εγκαταστήστε με 2πλο κλικ την v0.1.2 των screenlets
2)Αποσυμπιέστε το πακέτο εορτολόγιο οπότε δημιουργείται ο φάκελος
eortologio
3)Πηγαίνετε Τοποθεσίες/Αρχικός κατάλογος και με Ctrl+H εμφανίστε τα
κρυφά αρχεία και φακέλους
4)Εντοπίστε και ανοίξτε τον φάκελο .screenlets
5)Μετακινείστε το φάκελο eortologio στη θέση αυτή
Ήδη το screenlet έχει γίνει διαθέσιμο στο πρόγραμμα screenlets και
μπορούμε να το φορτώσουμε.

Στις 25-06-2008, ημέρα Τετ, και ώρα 15:52 +0300, ο/η ΚΙΝΗΣΗ έγραψε: