Σε εμένα, firefox σε mac os x που χρησιμοποιώ στη δουλειά, η ιστοσελίδα δεν
είναι καν αναγνώσιμη. Οι ελληνικοί χαρακτήρες εμφανίζονται σαν ερωτηματικά.
Μπορείς να τους το πεις κι αυτό. Φυσικά, με άλλες ιστοσελίδες δεν έχω κανένα
πρόβλημα.

Σε διεθνή συνέδρια πάντως έχουν δύο επιλογές για υποβολή περιλήψεων, doc και
latex (που μετατρέπεται εύκολα σε pdf) Στην ελληνική ακαδημαϊκή κοινότητα το
latex δεν είναι τόσο διαδεδομένο, λόγω ίσως της δυσκολίας χρήσης του.

Στο χέρι μας είναι να προωθήσουμε μια νέα νοοτροπία!