Καλημέρα,

Είμαι νέος χρήστης στο Linux και μόλις πρόσφατα εγκατέστησα στο νέο μου laptop
Multirama TW-G830 την έκδοση Hardy Heron το οποίο και κρατάω ενήμερο.

Το πρόβλημά μου είναι ότι δεν μπορών να χρησιμοποιήσω το Skype διοτι δεν
φαίνεται να αναγνωρίζει το εσωτερικό (built-in) μικρόφωνο.  Μάλιστα, στο
alsamixer από την κονσόλα δεν εμφανίζεται καθόλου η "μπάρα" του Mic στο πεδίο
Capture.

Η κάρτα ήχου είναι η

Card: HDA Intel
Chip: Realtek ALC268