Μητρική είναι μόλις μου έρθει το μηχάνημα θα στείλω τα logs κατάφερα πολλές
απο τις ρυθμίσεις αλλα απο ότι είδα και στην κοινότητα υπάρχει πρόβλημα με
τους οδηγούς αυτο που δέν μπορώ είναι τα τρισδιάστατα αλλά απο ότι βλέπω το
μοντέλο είναι σπάνιο ειδικά μέσα στην κοινότητα ;-0) ο κάτοχος είναι 15 ετών
και δεν θέλω να απογοητευτεί απο την πρώτη επαφή του με τα
λίνουξ.Ευχαριστώ...!!!

Στις 10 Ιούλιος 2008 12:30 μμ,ο χρήστης Tsabolov Sergey <[EMAIL PROTECTED]>
έγραψε: