Πέρασε ο Σεργκέι από το σπίτι να το κοιτάξει.
Αν και έχει κάρτα Intel, η ρύθμιση που μου δώσανε και σε ξένο forum ήταν
η εξής:

You have to probably add this to Your /etc/modprobe.conf:

options snd-hda-intel model=lenovo

Then restart computer.

Do not forget to umute sound by alsamixer.
If You will hear noise from speakers know that reason is input
microphone canal which is ON, turn it OFF.

O/H Konstantinos Poulios έγραψε: