(Εσκεμμένα δεν απαντώ στο άλλο νήμα σχετικά με το άρθρο του κ. Δήμου)
Όπως πολύ σωστά αναφέρει ο Σίμος, η πηγή είναι πολύ σημαντικό να φαίνεται. Στο όχι πολύ μακρινό παρελθόν είτε από βιασύνη είτε επειδή έκρινα ως σχετικά ασήμαντο το ποιος έφερε μια είδηση στη λίστα, χάθηκε η αναφορά στο όνομα αυτού που κοινοποίησε κάποια είδηση. Το πόσο σημαντικό είναι αυτό όμως, το να γίνεται πάντα η αναφορά στην "πηγή" το κατανοεί κανείς αφού περάσει κάποιος καιρός και προσπαθεί να καταλάβει τι έχει γράψει ποιος και πως εξελίχθηκε μια συζήτηση. Έχω κατά νου τη συζήτηση με θέμα "Περί διακοπής της διάθεσης αδειών για XP" http://www.nabble.com/%CE%A0%CE%9F%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%94%CE%99-%CE%9A% CE%91%CE%A4%CE%91%CE%A3%CE%9A%CE%97%CE%9D%CE%A9%CE%A3%CE%95%CE%99%CE% A3-%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%A3%CE%A4%CE%9F%CE%A4%CE%95%CE%9B%CE%95%CE%99%CE %9F%CE%A5-%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%95%CE%A0%CE%99%CE%A3%CE%A4%CE%97%CE%9C% CE%99%CE%9F%CE%A5-%CE%98%CE%95%CE%A3-%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%97%CE% A3-td18190058i20.html#a18211703 αλλά και μια ανάρτηση σχετικά με την υπηρεσία του Εθνικού Κτηματολογίου στο ΕΛ/ΛΑΚ http://www.ellak.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=6785&Itemid=2. Την είδηση την είχα διαβάσει στη λίστα ubuntu-gr και σκεφτόμουν να την αναρτήσω στο ΕΛ/ΛΑΚ. Το έπραξα όταν κάποιος φίλος υπέδειξε ότι χρήζει ανακοίνωσης στο ΕΛ/ΛΑΚ το συγκεκριμένο θέμα. Λάθος μου όμως που δεν ανέφερα ότι το διάβασα στη λίστα ubuntu-gr. Φιλικά, Νίκος -- Ubuntu-gr mailing list [email protected] If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing list, please follow this link and choose unsubscribe: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

