FAME wrote:
> Θα ήθελα καποιος να μου πει πως γινεται η εγκατασταση προγγραμματων
> τριτων κατασκευαστων στο Ubuntu.
> Αν δηλαδή κατεβάσω μια εφαρμογη απο Internet πως θα την εγκαταστήσω στο
> σύστημά μου;
> Καθώς επίσης τι προέκταση έχουν συνήθως οι εφαρμογές για Linux;

Tα πακέτα για Debian (και κατά προέκταση, για Ubuntu) τελειώνουν σε
.deb , αυτά είναι πανεύκολα στην εγκατάσταση, απλά διπλό κλικ στο
αρχείο και αυτό ήταν.

Υπάρχει περίπτωση να βρεις εφαρμογές και ως .tgz , .tar.gz ή .tar.bz2
οι οποίες θέλουν αποσυμπίεση και εγκατάσταση (συνήθως με κάποιο
σκριπτάκι που περιέχουν του στυλ install.sh).

Τελικά αν δεν υπάρχει η εφαρμογή που θες σε binary μορφή (δηλαδή
εκτελέσιμη) μπορείς να την κάνεις compile μόνος σου από τον πηγαίο
κώδικα που θα βρεις (πάλι σε αρχείο .tgz , .tar.gz , .tar.bz2)

Μήτσος