Γειά σας,

Όπως μαρτυράει ο τίτλος, τα κομπολόγια είναι έτοιμα. Δείτε στην φωτό:

http://www.imageshack.gr/view.php?file=murg2pmi8f8s8h7z14us.jpg

Δείτε λίγο στο αρχείο:
http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pSl6Utfw2WrwmKx0iId8CGw&hl=en

Επικοινώνησα με τους περισσότερους. Για Αθήνα, για να αποφύγουμε τα
μεταφορικά, προτείνω να τα στείλω σε ενα και να τα μοιράσει. Επίσης το
ίδιο και με Κρήτη.
Μου υποδείξατε ότι στα ΕΛΤΑ κυκλοφορούν προπληρωμένα κουτάκια
ανεξαρτήτως βάρους. Οπότε μάλλον για εκεί την βλέπω την δουλειά.

Για Θεσσαλονίκη, Αιγίνιο επικοινωνία μαζί μου.

Κομοτηνή και Γιάννενα είτε μπορείτε να περάσετε, είτε να τα στείλω.

Όσον αφορά Γερμανία, τα στέλνω. Μπορούμε επίσης να τα δώσω στην ξαδέρφη
μου που είναι για διακοπές εδώ. Βέβαια παίζει με απόσταση (αυτή είναι
κοντά στην Φρανκφούρτη). Όπως βολεύεσαι.

Ας έρθετε μια από τις διακοπές όλοι και το κανονίζουμε.

Επίσης μου ζητήθηκε για μπεγλέρι. Δείτε την φωτογραφία.

http://www.imageshack.gr/view.php?file=fd6pbih88xu81x452nml.jpg

Αυτό ήταν ένα πρόχειρο που είχε.
Μπορούμε να του ζητήσουμε ότι θέλουμε. Αυτό που κάνει συνήθως είναι αυτό
και το ματάκι (αντί για μπίλια στο τέλος βάζει μπίλια ματάκι). Σκεφτείτε
τί θέλετε και πείτε μου να του ζητήσω. Τιμή δεν μου έδωσε. Να
καταλήξουμε κάπου.

Περιμένω απαντήσεις σας.
Στάθης