Alexis Bitoulas wrote:
> Στις 31-08-2008, ημέρα Κυρ, και ώρα 12:43 +0300, ο/η Nick Demou έγραψε:

> Καλησπέρα παιδιά και από μένα.
>
> Είμαι και εγώ σύμφωνος για μια οργανωμένη και συστηματική διαμαρτυρία
> προς την ΕΡΤ, είτε με ατομικές ενστάσεις, είτε με ένα συλλογικό κείμενο
> διαμαρτυρίας (υπογραφές ή οτιδήποτε άλλο) από την ευρύτερη κοινότητα
> ΕΛ/ΛΑΚ!
>
> Νομίζω πως και οι 2 κινήσεις ταυτόχρονα θα έχουν καλύτερο αντίκτυπο.
>
> Επίσης, συμφωνώ στο να ενημερώσουμε και να συν-αγωνιστούμε και με άλλους
> παρόμοιους φορείς, όπως αναφέρθηκαν πιο πριν, π.χ μπλογκς κ.α. από
> [...]
Παιδια μια συστηματικη διαμαρτυρια θα πιασει τοπο θελω να πιστευω.

Εγω το βραδυ θα γραψω ενα αρθρο για το θεμα στο blog μου.Ηθελα να το
ψαξω πριν γραψω το οτιδηποτε.Οταν το ειδα πραγματικα εξοργιστηκα.

Απλα η ΕΡΤ ειναι μερος του δημοσιου.Μην ξεχνατε οτι το κρατος εχει
υπογραψει και συνεργασια με την microsoft.Μια τετοια κινηση διαφημιζει
την αναγκαιοτητα της υπαρξης Windows στο PC μας.

Ε οχι.Το απαραδεκτοι ειναι πολυ λιγο για να τους περιγραψει.