From: spiros <[EMAIL PROTECTED]>
To: ubuntu-gr@lists.ubuntu.com
Sent: Sunday, July 6, 2008 12:11:19 PM
Subject: Re: Πρόβλημα με το Μικρόφωνο (Built-in σε Laptop Multirama TW-G8300)

O/H Konstantinos Alexakis έγραψε:
Καλημέρα,

Είμαι νέος χρήστης στο Linux και μόλις πρόσφατα εγκατέστησα στο νέο μου laptop
Multirama TW-G830 την έκδοση Hardy Heron το οποίο και κρατάω ενήμερο.

Το πρόβλημά μου είναι ότι δεν μπορών να χρησιμοποιήσω το Skype διοτι δεν
φαίνεται να αναγνωρίζει το εσωτερικό (built-in) μικρόφωνο.  Μάλιστα, στο
alsamixer από την κονσόλα δεν εμφανίζεται καθόλου η "μπάρα" του Mic στο πεδίο
Capture.

Η κάρτα ήχου είναι η

Card: HDA Intel
Chip: Realtek ALC268

Ευχαριστώ για τη βοηθειά σας,

Κώστας

Στο alsamixer την μπάρα mic
boost την έχεις? Αν ναι ανέβασε την τέρμα και μετά άνοιξε το skype και
στις ρυθμίσεις του ήχου παίξε λίγο στο sound out με τις συσκευές εκεί
κάνοντας και μια κλήση σε κάθε αλλαγή.