Γειά σου Άννα,

Τελικά μείνανε 15.
Επειδή μου ζήτησαν και άλλοι για εξτρα αλλά και για μπεγλέρια, έπαιξα
λίγο με το αρχείο:

http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pSl6Utfw2WrwmKx0iId8CGw&hl=en

'Εβαλα μπεγλέρια, κομπολόγια, μπλουζάκια. Νομίζω και τα 3 είναι εφικτά
να είναι έτοιμα στις 20 του μηνός.
Για τιμές, τα μπεγλέρια είναι στο 1,20. Τα κομπολόγια τελευταία τιμή που
τα πήρα ήταν 1,50 και τα μπλουζάκια που είχαμε κάνει για το party
κόστισαν 6,50 (δεν ξέρω αν θα το αυξήσει). Για την ποιότητα κλπ από αυτά
μπορούν να πούν τα άτομα που προμηθεύτηκαν. Μπορείς να δείς τον Σεργκέι
στο ΠΑΜΑΚ... Εμένα προσωπικά λίγο το μπροστινό σήμα λέω ότι θέλει λίγο
πιο ανοικτό το χρώμα. Μπορεί να ζητηθεί από το μαγαζί.

Τώρα όσον αφορά την διάθεση στην ημέρα αυτή, μίλησα με τον Κώστα και
βρίσκει την ιδέα ΟΚ. Μπορεί να βγούν και κάποια έσοδα για THELUG. Το
μόνο που με προβληματίζει είναι αν χρειάζεται άδεια μικροπωλητή κλπ για
τις αρχές και αν υπάρξει κάποιο λογιστικό πρόβλημα με THELUG.

Αν θέλετε, γράψτε και στο αρχείο τις ποσότητες. Δευτέρα-Τρίτη πρέπει να
τα παραγγείλω ώστε να είναι έτοιμα μέχρι την Παρασκευή για διάθεσή τους
το Σάββατο.
Με τα χρήματα ίσως να τα βρώ λίγο σκούρα αν είναι πολλά (κυρίως για
μπλουζάκια).

Ευχαριστώ,
Στάθης

O/H [EMAIL PROTECTED] έγραψε: