Αν δεν μπορεί κάποιος να το αναλάβει να το κάνω εγώ να στο στείλουμε σε
εφημερίδες ημερήσιες και σε τοπικά κανάλια tv100,macedonia tv ,ert3 ktl
το  δελτίο τύπου και να δούμε τι ανταπόκριση θα έχουμε από αυτούς τι
λέτε καλή ιδέα .


O/H Boukouvalas Kostas έγραψε:

> Παιδιά, το δελτίο τύπου είναι μια χαρά,
> Θα το βάλουμε και στο thelug.gr σύντομα, το ανεβάζω και στο facebook  αυτή τη 
> στιγμή.
> Μόνο να τονίσω ότι θα είναι στην Πλατεία ΑΡΧΑΙΑΣ Αγοράς (που βρίσκεται  πίσω 
> από το άγαλμα του Βενιζέλου). Συνήθως απ' ότι κατάλαβα αυτή τη  πλατεία τη 
> δίνουν σε εθελοντικές ομάδες (αιμοδοσίες, wwf, γιατροί  χωρίς σύνορα, γιατροί 
> του κόσμου, καμμένοι linux-άδες και άλλους).
> Αυτό για να μη ψάχνει κανείς και δε βρίσκει.
> -- Ubuntu-gr mailing [EMAIL PROTECTED]
> If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing 
> list, please follow this link and choose 
> unsubscribe:https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr
>
>
>   
-- 
Ubuntu-gr mailing list
[email protected]

If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing 
list, please follow this link and choose unsubscribe:
https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

Απαντηση