2008/10/1 Emmanouil Batsis (Manos) <[EMAIL PROTECTED]>:

> Εγώ πάντως νομίζω ότι είναι χρήσιμο και σχετικό, κάποιοι από εμάς
> ψάχνουν ευκαιρίες προώθησης εμπορικού ελεύθερου λογισμικού μέσα από
> τέτοια προγράμματα. Αυτό πολλές φορές έχει περισσότερο νόημα από άλλα
> threads...

Πάντα υπάρχει ενδιαφέρον για χρήση του ελεύθερου λογισμικού σε
εμπορική δραστηριότητα, και είναι κάτι που θα αποδείξει ότι η δουλειά
που κάνουμε εδώ έχει κάποιο αποτέλεσμα.

Από τις λίγες γενικές λίστες για το ελεύθερο λογισμικό στην Ελλάδα,
νομίζω ότι η πιο σοβαρή και με λιγότερο χαβαλέ είναι η 'Open-Source
Λίστα', από το www.ellak.gr (δες κάτω από το κεντρικό μενού).

Στο ίδιο δικτυακό τόπο στο κεντρικό μενού υπάρχει κατάλογος εταιριών
που ασχολούνται με το ελεύθερο λογισμικό, και είναι πιο πιθανό τη
λίστα να τη διαβάζουν τα άτομα αυτά.

Αν υπάρχουν άτομα από τη λίστα εδώ που θέλουν να ξεκινήσουν
επιχειρηματική δραστηριότητα με το ελεύθερο λογισμικό, που να
επικεντρώνεται πάνω στη διανομή Ubuntu, τότε θα μπορούσαμε να
συζητήσουμε πως να βοηθήσουμε εδώ. Για γενικά θέματα για το ελεύθερο
λογισμικό, νομίζω ότι η λίστα 'Open-Source Λίστα' είναι το κατάλληλο
μέρος.